Ray en Lon Honeymoon

“walk the tred mill”

Heerlijk, het slapen bevalt mij prima, na het nachtelijke fiasco in Vegas. Het deinen van de boot, het geweldige bed en mijn snorrende vrouw naast me zorgen voor heel wat rust.
Vandaag staat in het teken van relaxen, eten, relaxen,eten relaxen (in bad gaan met schuim tot aan het plafond) en vooral ook eten. De buffetten zijn ook niet van de lucht, wat je je maar kan bedenken flikkeren ze hier voor je neus en dat ook veel, heel veel.
Jullie snappen dan ook wel dat ik met mijn lichte aanleg tot corpulentie er wel een tegenprestatie geleverd moet worden: Sporten!!!! Gelukkig beschikken wij over een redelijk goed uitgeruste gym. Er staan fietsen, step machines, cross trainers ,roeimachines en ook loopbanden. En aan die zgn. tred mills heb ik mijn hart verpand. In Vegas hebben wij allebei een stel nieuwe sportstappers gekocht en die doen nu prima dienst om kilometers af te leggen uitkijkend over zee. Het is een soort van lopen over water, Jezus is er niks bij!!! Ik ben alleen bang dat het sporten moet worden uitgebreid tot zo'n 6 keer per dag om het lichaam enigszins in balans te houden.
'S middags is Lon voor een tweede keer gaan sporten om dat ze in de ochtenduren niet alle apparaten kon doen. Ik besloot om een saunaatje te pakken. Helaas zijn de sauna's hier gescheiden, zodat wij voor een uurtje het zonder elkaar moesten doen. Ik moet zeggen dat een saunaatje pakken op een cruise schip een hele aparte ervaring is. Bij 90 graden Celsius zwetend uitkijken de Caribische zee is niet een alledaagse gebeurtenis. Het gros van de saunabezoekers zijn newbees, en hebben zo'n hok waarschijnlijk nog nooit van binnen gezien. Ik heb binnen 10 seconden vandaag een sauna leeg gekregen, nee ik heb niet zitten ruften, ik gooide alleen wat water op de kachel ?
De show die we 's avonds te zien kregen was mooi opgezet. De leuke choreootjes van de dansers, de spuitende vuurwerkfonteinen en de middelmatige zang voerde ons naar het einde van een leuk stukje vermaak, maar de Frank Sinatra/ Sammy Davis steekt er toch met kop en schouders boven uit.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba