Ray en Lon Honeymoon

On the move....

Zoals gezegd gaan we vanochtend rustig aan onze spullen inpakken. De komende dagen gaan we van hotel naar hotel, dus het moet allemaal wat strategisch ingepakt worden. Tijdens het inpakken staat de werkster bijna binnen, ik schrik me dood en Ray stuurt haar vriendelijk weg met de mededeling dat we nog anderhalf uur hebben.
We rijden naar het Crown Plaza, waar we onze spullen alvast neerzetten. Jeetje, voor het eerst slapen we in twee aparte Queensize bedden. Ach, dat overleven we ook wel weer.
Dan gaan we naar de Florida Mall, want we moeten nog wat regelen. Ik heb bij Buckle een broek gekocht, waarvan de button in de was heeft losgelaten en Ray heeft bij A&F een shirt gekocht waar een gat in zit. We gaan dus heel doelgericht naar de winkels en dan weer op tijd naar het hotel om ons om te kleden. We gaan nl naar de sportschool! Ik ga om half 5 voor een Zumbales en Ray gaat daarna RPMen. De sportschool is best moeilijk te vinden, het zit namelijk in het ziekenhuis. Dat verwacht je toch niet! De kleedkamers zijn echt megagroot. Ze hebben een megatelevisie met een bank, kluisjes, douches, wasbakken met mondwater, lotion en allerlei luxe dingen. De groepszaal is op de derde verdieping. Dit is even wat anders dan een sportschooltje in Rozenburg!
Je kan alleen niet even rustig water halen en naar de wc, want voor je het weet wordt je man opgevreten door een single opblaasverschijnsel van in de 40. Ray wist niet hoe gauw hij moest zeggen dat hij op zijn vrouw aan het wachten was!
Terwijl Ray zich lekker aan het uitleven is op de fiets, ga ik nog even 25 minuten op de crossramp staan en dan is er weer genoeg actie voor vandaag geweest. Na een douche eten we lekker bij Olive Garden. Deze keten kennen we nog van twee jaar geleden en daar hebben we toen ook heerlijk gegeten.
Onder het eten moeten we heel erg aan Mo en Niels denken, want die zouden hier heel erg blij van worden (heerlijke lasagne, toetje met limoncellomousse!). Tijdens het eten gaat het brandalarm nog af en dan blijkt dat ze daar nog wel een paar oefeningetjes mogen doen. Een aantal klanten komen direct in actie en staan binnen no-time buiten, maar het gros blijft zitten en het personeel doet ook niet echt verschrikt aan.

de Leeuwtjes

Howdee Rakkers,
zo te zien gaat het goed met jullie en is het verlangen naar huis nog niet aan de orde :-) Geniet er nog ff van en tot snel! Dikke X van de Leeuwtjes.

Ard

Het single opblaasverschijnsel was dat een man of een vrouw? wil Jacq graag weten.
Ray in een shirt zitten altiid minimaal 4 gaten. Als je weer thuis ben zal ik het wel laten zien.
Geniet er nog even van voor je het weet ben je weer aan het werk.

XXX Ard. ps 40 vind ik nog niet zo gek.

Heleentje

Zeg jullie hebben toch wel ff een foto kunnen maken van dat single opblaasverschijnsel van 40???Ehh over dat 40 gaan wij het nog een x hebben in de kleedkamer aangezien ik ook bijna die leeftijd heb whahaha.xxx

Hamba