Ray en Lon Honeymoon

"de Kapper"

Sommige dingen zijn tijdens zo'n vakantie in the US of A heel erg belangrijk en 1 daar van is een bezoekje brengen aan de Abercrombie & Fitch winkel.
Dus vandaag, nadat we lekker hebben uitgeslapen, gaan we naar de Garden Mall. 1000 en 1 winkels waaronder mijn bovengenoemde favo. De eerste winkel die we tegen komen wordt ik bijna letterlijk door Lon naar binnen geduwd; de kapper. Ik ben namelijk al een week 0f 7 niet naar de kapper geweest en aangezien mijn haar ongeveer 10 cm per dag groeit, kan je je wel voorstellen dat ik nu steeds over mijn eigen manen struikel. Ik durf niet, hoe ga ik zo'n dame uitleggen wat ik precies wil, en ik weet wat ik wil!!! Ik weet het nog ff uit te stellen en zeg dat ik op de terugweg naar binnen ga.
Het eerste wat op valt in deze mall vergeleken bij bijv de mall in Orlando, is dat er hier toch wat meer snobjes rondlopen en dat vertaald zich ook in de winkels en de daarbij behorend personeel, yukkk!!!! We eten een sub en gaan dan de A&F winkel binnen. Na twee uur vragen mensen zich af of ik hier werk en ga dan ook maar afrekenen. We passen nog wat push-up BH's (ik kan ze hebben ondertussen) en lopen weer langs de kapperszaak, met een goede smoes weet ik het weer uit te stellen.
We besluiten nog ff langs de Wal Mart te gaan, ehmmmm 'ff'!!!!??? Deze winkels zijn zo mega, je kan er van alles doen en laten doen. Het is wel fijn dat terwijl je een paar nieuwe banden onder je auto geplaatst krijgt, je ook je ogen kan laten testen, je medicijnen ophaalt en meteen je bloed druk laat opmeten :-s.
Lon ben ik al ff kwijt, ik kijk op mijn horloge en zie dat het al een dik kwartier geleden is na ons laatste contact. Ik ga op zoek en merk een soort van kwijlspoor op. Nadat ik deze heb gevolgd zie ik mijn vrouw al kwijlend in het pad van alle taartenbakspullen staan. Ik pak een extra kar voor haar en geef nog wel ff aan dat we maar 3 koffers hebben..... 's avonds weer heerlijk gegeten bij Olive Garden. Ik denk dat een keten zoals dit weer heel goed zal aanslaan in NL.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba