Ray en Lon Honeymoon

Rozenburg here we come!!

De afgelopen paar dagen hebben wij heerlijk genoten van de rust, want uitgeput thuis komen van een maand vakantie is niet te verkopen. Gisteren is mij een baan aangeboden bij een groot horeca bedrijf, omdat ze vonden dat ik toch wel het toonbeeld zou kunnen zijn voor een nieuwe campagne; Red Lobster!!!!!! Ik was een beetje verkleurd bij het zwembad en had me met de franse slag ingesmeerd.

Als ontbijt hadden wij vanmorgen crackers met de 'laughin cow' of terwijl 'la vache qui rit'. Lon was daar zo blij mee, want ze had genoeg van elke morgen burgers and fries!!

De koffers zijn gepakt, het is er 1 extra geworden, en we gaan zo op weg naar Miami om onze super auto in te leveren en naar het vliegveld met de shuttle om via Madrid naar Amsterdam te vliegen.

Als ik (Ray) even voor mezelf mag spreken: Ik heb echt een top maand gehad, heel veel gezien, heel veel nieuwe indrukken, heel veel gelachen en aardig wat gekkigheid meegemaakt. Nu is het wel weer tijd om naar huis te gaan en daar kijk ik ook wel naar uit.

Leuk dat jullie in grote getalen mee hebben gelezen en bedankt voor de lieve en leuke berichten.

Tot snel en een big hug!!!

Reacties

Reacties

De Leeuwtjes

Heey Rakkers, een veilige terugreis en tot snel!!

X-jes van ons...

p.s. het dagelijkse leesvoer gaan we zeker missen ;-)

vera

hallo liefjes, wat een prachtige verhalen. We hebben er erg van genoten. Fijne thuiskomst. Veel liefs en knuffels van onsxxxxxxxxxxxxxxxx

JP & Karen

We hebben genoten van jullie reisverslagen! Welkom thuis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba