Ray en Lon Honeymoon

"Chapanners"

Vandaag op het programma: Kennedy Space Center. Waarschijnlijk echt een mannending, dit wilde ik heel graag zien, Spooky iets minder, maar ging natuurlijk voor haar mannetje graag mee.
We gaan voor de KSC tour, waar je ook een busrondrit langs de lanceerplatformen mee doet. Onderweg zien we nog wat gators in een sloot liggen zonnebaden, gieren die wachten op aangereden prooi en binnen een kleine 20 minuten zijn we op het terrein. Het doet wat Disney-achtig aan, stemmige muziekjes en een mega grote parkeerplaats. Bij de box office blijkt dat de KSC tour is uitverkocht, een pruillip van mij als gevolg!!!
Als eerste ga ik in een heuse lanceringssimulator, Lon blijft achter want is bang voor misselijkheidsverschijnselen. Echt heel gaaf gedaan en ben ook aardig wat opgestoken hoe het alllemaal in zijn werk gaat. Op het park veel fotoos gemaakt van allerhande raketten, shuttles en weet ik al niet meer. Echt gaaf om dit allemaal van dichtbij te zien, zeker die IMAX film over Hubble was echt geweldig.
Na een paar uurtjes te hebben 'gespaced' besluiten we lekker het zonnetje aan het zwembad op te zoeken. Eenmaal buiten het park zien we dat ook hier onze troetel Aziaten echt overal fotoos van maken. Ik maak een wat vreemde opmerking hierover en probeer zo'n 600 miljoen mensen in 1 woord te prakken 'Chapanners' (chinezen en japanners) Lon heb ik uiteindelijk moeten beademen na mijn spraakverwarring!!!!
's Avonds zijn we gaan eten bij een Italiaans restaurant. Leuk opgezet, maar waar zijn die wasco krijtjes voor op tafel? Onze serveerder komt naar ons toe, pakt een krijtje en zet zijn naam op het papieren tafellaken!!! Je snapt dat wij druk aan het kalken zijn geweest. Lon besteld een Pizza, na de vraag of ze een small of largel size wilt, besteld ze op mijn aanraden, met het oog op een mee te nemen doggiebag, een large. Ok, we hadden een extra tafel nodig!!!!

Ik heb teruggereden, Lon was nog aan het bekomen van het avontuur van gisteren.

Reacties

Reacties

Rosalie

Cool! Space Center!!!! Ik ben erg van dat soort dingen ;-) Dus er zijn vrouwen die er van houden. Ben in NL naar een geweest en in Belgie.

Kees kliko

Dit was allemaal weer superrrr hilarische!!!!! Hahahaha groetjes en knuffels van mij en sannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba