Ray en Lon Honeymoon

Nog 1 dag

Mijn vrouw is een stinkerd.

Gisterenavond hadden wij vrij gemaakt voor een 'nogffophetlaatstemomentjesamenzijn'. Ze moest alleen nog ff een zakje vuil weggooien en dan zouden we heerlijk gaan bankhangen, NOT.

Ik lag heerlijk in mijn Al Bundy pose op de bank, AB in de hand, koffie dampend op de tafel toen ik werd overvallen door 5 gemaskerde mannen, en de grootste van deze bende van 5 ging ook nog is ff op me liggen

Surprised

Ik ben gisterenavond ontvoerd!!!!

Kan je het voorstellen: een grote zwarte amerikaan met daarin 6 gemaskerde mannen, die ff een pakje sigaretten gaan halen bij een pompstation hier in Rozenburg, die in 1 maand tijd al tig keer is overvallen. wahahahahah!!

Het was super gezelli, mede ook dankzij de dochter van Tiny en Lau..

Thnx guys!!!!

Reacties

Reacties

Heavy Maskman

Het was leuk dit te mogen doen
Para ti amigo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba