Ray en Lon Honeymoon

De Dag..aflevering 1

Zenuwachtig en gespannen???? Eh neeee

Surprised
!!! Ok ok, ik ben de broer van pinokkio...

Om 1 uur snachts na een laatste afzakkertje samen met Rob, ben ik naar bed gegaan. En wonder boven wonder in slaap gestort. Lekker uitslapen was het devies, zodat ik fris en fruitig de dag door kon hobbelen. Helaas peanutbutter, om 7 uur sochtends lag ik al weer te stuiteren in mijn nest.

De hele ochtend als een kip zonder kop een beetje de boel aangeveegd, een beetje de boel aangeveegd en een beetje de boel aangeveegd. De trap heb ik geloof ik 4 keer gedaan wahahah.

Tja en dan is het 12 uur, heb ik nog een dik uur voordat Wando mij op komt halen in zijn geweldige auto en heb ik nog 1 uur en 45 minuten voordat ik mijn aanstaande ga zien.

Lon hoe ben jij die avond ervoor en de ochtenddoorgekomen??

Tja, hoe is het bij mij gegaan?! Op vrijdag middag 13 mei was mijn liefje (met al onze andere lieverds) al een tijdje op de trouwlocatie om alles in orde te maken en ik mocht niet komen.

Frown
Er waren kleine dingen die ik hier nog moest regelen en ik ben vooral aan de schoonmaak gegaan. En tussendoor staken de kriebels regelmatig de kop op! Hoe later op de middag hoe erger het werd. Toen Diana kwam eten, ebde dat gelukkig weg, alleen was het voor mij niet echt een goede dag om te proberen een maaltijd op tafel te toveren (sorry Diana, je hebt het gelukkig overleefd).

En toen Sannie er ook was, hebben we lekker getut (nageltjes lakken enzo.), maar vooral veel lol gehad. Na een discussie over de tijd voor de wekker, zijn we rond 1 uur in slaap gevallen en 's ochtends bleek die discussie absoluut niet nodig geweest te zijn, want we waren alledrie stipt om half 7 wakker. San en ik naar de kapper, dan thuis de visagiste. Terwijl ik in de plamuur gezet werd, krijg ik een smsje van mijn o-zo-zenuwachtige poepie. Tegen die tijd kon ik mijn handen in ieder geval niet meer stil houden, maar smsen lukte gelukkig nog wel.

Op en top aangekleed, opgemaakt enz..... wilde Eva (de fotografe) nog wat close-up foto's. Toen ze daarmee bezig was, zag ik ineens de grote Amerikaanse bak het holletje af gaan..... Whaaaaaaaaaaaaaa, daar zijn ze!, kwam een beetje hard uit mijn mond......Met als gevolg een beetje chaos in huis: wie moet waar zijn en wanneer naar boven of beneden of waar dan. Het kwam hierop neer: San, Kiran, Diana, Wando en Eva in de centrale hal, ik achter de deur die ik dan open zou doen op het moment dat Ray uit de lift stapt. Inmiddels kon ik ook mijn benen niet meer stil houden. En dat duurde, en dat duurde...... Eva zou de lift naar beneden sturen, zodat Ray wist dat hij naar boven kon komen. Ze dacht alleen dat de lift vanzelf weer naar beneden zou gaan. Het wachten heeft misschien in totaal 5 minuten geduurd, maar voor mij was het een uur!!! Wat stond ik stijf van de zenuwen. En mijn aanstaande maar wachten beneden......

..........Ja dat kan je wel zeggen, sta ik daar met mijn bruidsboeketje, 14 x boeing 747 door mijn lijf gierend op die f*cking lift te wachten. En een lol dat ze boven hadden. Ik hoorde ze door 40 cm beton letterlijk uit hun dak gaan.

Maar goed na een 3-tal gevoelsmatige uren ging de lift open en keek ik vol in de ogen van....... mezelf, klote spiegel. Mennnn wat zag ik er uit... Het lift knopje '4' heb ik in de zenuwen 10 keer ingedrukt en hoopte daardoor niet op de 40e verdieping uit te komen. Op de etage trof ik het stel aan, alleen Wando had zich verdekt opgesteld, en wilde niet op de fotoos te zien zijn. Belastingsschuld Wando hahaha? Vervolgens kwam Lon achter de deur vandaan, en toen was het gebeurd. Alle stress, zenuwen etc kwamen er in 1 keer uit nadat ik zag hoe ontzettend mooi ze was/is en moest wel een aantal traantjes wegpinken. Ze zijn nu nog aan het dweilen!!!

Fotootje hier fotootje daar, Lon in een scootmobiel, Wando op de foto, foto op het steiger, wando kramp van het reflectiescherm, ik pijn mijn kaken van het lachen want Wando vloog weg met het reflectiescherm, traantje deppen, Eva een lachtstuip, Lon een lachstuip, fotootje daar, fotootje hier, Wando op de foto, broemmm broemm in de gave auto, fotootje hier, ff plassen tegen een boom, fotootje daar op de afwerpplek van Rozenburg, bah er lagen afwerkdoekjes, ff plassen, fotootje daar, sleep nu al goor, fotootje hier, Wando als bosbeheerder, Wando velgen poetsen er zaten namelijk vier korrels zand op, nog 1 foto dan en 600+ fotoos verder, op weg naar Rob en Annets place voor de ceremonie!!!

Reacties

Reacties

Kakie

Awwww wat leuk om te lezen dit!! En Madelon was ook prachtig, kan me voorstellen dat je het dan niet droog houdt. Veel plezier op de honeymoon, het wordt een fantastische reis! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba