Ray en Lon Honeymoon

De reis

Maandagochtend 16 mei zag Ray twee obstakels op onze reis naar de USA: Die jurk moet mee en de transfer op Heatrow airport was niet al te lang.

Bij de gate op Schiphol, bleek de slurf niet te werken, dus..... jawel, een kwartier vertraging! Gelukkig heeft de piloot het tijdens de vlucht aardig in kunnen halen, maarrrrrr, dan waren we er nog niet. Het was retedruk en het vliegtuig wat aan de slurf stond waar wij heen moesten, mocht nog niet weg. Zo hebben we nog 20 minuten moeten wachten om uit te kunnen stappen.

Uiteindelijk hadden we dus een half uur voor onze inchecktijd naar Vegas zou sluiten. En gelukkig is alles goed gegaan..... we hadden zelfs tijd over, waardoor mijn mannetje bij de juiste gate op de wc nog even een stuiterend vreugdedansje heeft gedaan. De obstakels waren overwonnen! Je trouwjurk meenemen is geen enkel probleem, er werd alleen maar leuk op gereageerd (het zou me niks verbazen als er ergens foto's in de omloop zijn van poepige stewards met mijn jurk aan!!) en hij werd elke keer heel netjes weggehangen.

Wij zijn wel door een aantal tijdsbarrières heen geknald en kwamen rond kwart over 9 in onze huurauto bij Hotel New York, New York aan. Wat is het allemaal groots en overweldigend hier!! Het is nu half 7 's ochtends en we zijn klaar wakker. We hebben heerlijk geslapen in ons kingsize bed. Vandaag op het programma: foto's maken met trouwjurk en pak, shoppen, shoppen en shoppen, maar vooral genieten!

Groeten vanuit Las Vegas!!!!! (ik kan het nog steeds niet geloven dat we hier nu zijn!!)