Ray en Lon Honeymoon

De reis

Maandagochtend 16 mei zag Ray twee obstakels op onze reis naar de USA: Die jurk moet mee en de transfer op Heatrow airport was niet al te lang.

Bij de gate op Schiphol, bleek de slurf niet te werken, dus..... jawel, een kwartier vertraging! Gelukkig heeft de piloot het tijdens de vlucht aardig in kunnen halen, maarrrrrr, dan waren we er nog niet. Het was retedruk en het vliegtuig wat aan de slurf stond waar wij heen moesten, mocht nog niet weg. Zo hebben we nog 20 minuten moeten wachten om uit te kunnen stappen.

Uiteindelijk hadden we dus een half uur voor onze inchecktijd naar Vegas zou sluiten. En gelukkig is alles goed gegaan..... we hadden zelfs tijd over, waardoor mijn mannetje bij de juiste gate op de wc nog even een stuiterend vreugdedansje heeft gedaan. De obstakels waren overwonnen! Je trouwjurk meenemen is geen enkel probleem, er werd alleen maar leuk op gereageerd (het zou me niks verbazen als er ergens foto's in de omloop zijn van poepige stewards met mijn jurk aan!!) en hij werd elke keer heel netjes weggehangen.

Wij zijn wel door een aantal tijdsbarrières heen geknald en kwamen rond kwart over 9 in onze huurauto bij Hotel New York, New York aan. Wat is het allemaal groots en overweldigend hier!! Het is nu half 7 's ochtends en we zijn klaar wakker. We hebben heerlijk geslapen in ons kingsize bed. Vandaag op het programma: foto's maken met trouwjurk en pak, shoppen, shoppen en shoppen, maar vooral genieten!

Groeten vanuit Las Vegas!!!!! (ik kan het nog steeds niet geloven dat we hier nu zijn!!)

Heleen

Wat heerlijk dat jullie reis verder goed verlopen is :)!Nu verder genieten......liefs Heleen!

Eva

Heeeeel veel plezier lieverds!!! Geniet ervan! X

The Mask

Ja ...,het is toch zo...!! Enjoy the trip....big hug

Gert-Jan en Eveline

Dat was dan wel weer een beetje spannend!!

Heel veel plezier en shopse enzo enzo enzo!!
Liefs xx

pannie

Hoi poepieeeeeeeeeeee's!!!

Klinkt allemaal weer errug goed!
Ik zit nu in m'n nachtdienst, te rellen met joyce natuurlijk hahaha.
Het is volgens mij 9 uur? vroeger bij jullie?
Lekker hoor, gewoon een maand in Amerikaaaaa, ik ben nog steeds jaloers!!

Niet teveel kopen he, anders moet je net zoals mij, op je koffer gaan zitten om hem dicht te krijgen.
Of er word je gevraagd of je soms bakstenen vervoert in die koffer hahahah.

Met jullie 2 kleine terroristen gaat alles goed, we worden elke keer weer met een hoop miauw'tjes en kopjes onthaald in huize jansen.
Tgaat dus allemaal goed, behalve dat takke weer dan, maar goed, vh weekend schijnt het weer mooi te worden.

Dikke kus van mij, 'homie van tellingen' en natuurlijk jullie 2 monsters!!!

Annette

He leuk om te lezen wat jullie uitvoeren.

Nou ik ga vanavond maar rpmen en herrie maken voor 3.
Weet niet of ze het zullen waarderen maar das pech.

Geniet er lekker van dikke kus.

Nelis

Hey Rakkers, al in de achtbaan op het dak geweest :-)

Dikke X van ons.......

Rene en Vera

Hallo lieve schatten.
het klinkt allemaal fantastisch. Geweldig hoor. Het is jullie van harte gegund.
Geniet er intens van. Groetjes en superknuffels van een warm (30graadjes) Tenerife.

Hamba