Ray en Lon Honeymoon

LAS dag 2 "you take picture?"

Heerlijk geslapen..... ahum, mennnn wat een drama. Mijn lichaam is het er niet mee eens dat we 8 uur in tijd zijn terug gegaan. Mijn lichaam is het er niet mee eens dat ik ben gestopt met roken en eigenlijk ben ik het daar ook niet mee eens.

Goed, om half 2 vannacht vond mijn lichaam dat het tijd was om op te staan en dingen te gaan doen. Tuurlijk heb ik ook meteen gedaan, NOT!!!

Uiteindelijk heb ik om 6 uur vanmorgen de 'pijp aan klaas vaak' gegeven en ben er uit gegaan. Lon was ook al wakker, maar zij wilde nog heel even blijven liggen. Ff naar beneden in Little NY naar starbuckies voor een cafe latte en een smoothie. Verbazingwekkend, er zaten nu al of nog steeds mensen achter de gokkasten, ongelofelijk gewoon.

Vandaag de big 'you take picture' - dag. Ik had een lijstje met adressen gemaakt zodat wij deze gemakkelijk in de Garmin Garmin (GPS) konden prakken. wat een rete irritante Garmin Garmin, geef mij maar een Tom Tom, maar goed we moesten het er ff mee doen.

Lon heeft de jurk aangedaan zonder hoepel, dus ze hoefde niet de hele tijd jurkie aan jurkie uit.

We zij op verschillende locaties geweest maar bij het welcome to fabulous las vegas bord werden wij toch aangenaam verrast door de aanwezige populatie die ons op allelei manieren wilde helpen. Een duits stel heeft al onze fotoos gemaakt en een Oostenrijkse Hells Angel heeft zijn Harley even afgestaan voor een mooi kiekje van mij en mijn mooie vrouw, geweldig.

De wedding chapels zijn eigenlijk allemaal hetzelfde, daar hebben wij het er bij twee gelaten. Ik had eigenlijk best wel geen zin in foto met bruidjurk avontuur, maar ik ben echt blij dat we het hebben gedaan. de jurk ligt nu bij de dry cleaners.

De rest van de dag hebben na wat worstelen met de Garmin Garmin nog wat shops gevonden en zijn eigenlijk al best wel los gegaan. Gelukkig heb ik een extra koffer aangeschaft gehehehe..

's avonds heerlijk gegeten bij Outback en ons eerste rondje 'Strip' gemaakt en als een echte tourist met nekkramp van het omhoog kijken rondgelopen. Bij het Belaggio zijn we even stil gaan staan om te wachten op het waterschouwspel aldaar. Lon stond staande tegen mij aan te slapen, maar het het wachten werd beloond. Dit is echt zo ontzettend mooi. Eenmaal thuis heerlijk in slaap gestort om vervolgens om 3 uur weer klaarwakker te zijn grrrrrmmmpppffffll

Reacties

Reacties

Bianca

Ja lieverds, je moet er wat voor over hebben.. Vind het trouwens geweldig om op deze manier op de hoogte te blijven....Scheelt jullie straks ook weer het eindeloos herhalen van dezelfde verhalen bij thuiskomst.....Sorry over naar huis gaan wil je natuurlijk nog niet denken whahaha! HEF FUN! XX

sandra

Wat een leuk verhaal weer!!!
Vooral die foto, wouw, wat gaaf!!!

Ik zit hier in de nachtdienst, maar met dit verhaaltje kom ik toch steeds die ellendige nacht weer door!!

Vanmiddag was het 'vleesie time' voor die 2 monsters van jullie.
Ik heb zoooo ontzettend veel kopjes gehad, ik ben helemaal kapot gekroeld door die 2!!!
Je hebt ook echt totaal geen kind aan ze hoor ;-)

Veel plezier poepieeeeeeeee's!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba