Ray en Lon Honeymoon

Laatste dag in 'The City That Never Sleeps!'

Donderdag 19 mei, de laatste dag dat we in Vegas zijn en we willen nog zo veel. Plannen genoeg, maar helaas niet allemaal uitvoerbaar. We hebben in de afgelopen drie dagen in ieder geval de sfeer geproefd van de stad: groots, bizar, big/ bigger/ biggest, niets is te gek, alles gericht op gokken en eten (heul veul eten) en er is een enorme varieteit aan mensen. Het voordeel van een 24 uurs economie is dat je gewoon door het hotel kan gaan banjeren als je niet kan slapen, dus liep Ray rond 3 uur 's nachts tussen de verwilderde, dronken gokkers (die er overigens overdag ook zo bij lopen..van jonge gasten tot huisvrouwtjes op leeftijd...).

Ik was om 6 uur wakker en zo heb je wederom meer aan je dag (dank je wel pa, voor deze wijsheid

Laughing
). Na een lekker ontbijt bij café America in het hotel (Mennnnnnn, wat zijn die pannenkoeken hier toch gruwelijk lekker) gaan wij wel 'even' naar het Imperial Hotel om de tickets voor Human Nature voor vanavond te verzilveren. Maar eerst nog even mijn jurk naar de kamer brengen, want hij is eindelijk terug van de dry cleaners JEEEEEEEE. Onderweg naar het Imperial valt overal zoveel te zien, dat we pas drie-en-een-half uur later redelijk versleten weer bij het hotel zijn. Elk hotel heeft zijn eigen bezienswaardigheid; waar de 1 een enorme tank met haaien en andere watergevaartes heeft, waar je met de glijbaan doorheen gaat (The Golden Nugget), heeft de ander een autoshow met oldtimers op de bovenverdieping (Imperial) en weer een ander heeft leeuwen in the building (MGM) en ga zo maar door......

Zo'n lange wandeling op je flipflops, slipflops, slipslips of hoe mijn man ze dan ook noemt, hakt er wel in en aangezien we morgenochtend rond half 3 op moeten, gaan we maar even lekker relaxen in de kamer en gelijk de koffers even inpakken.

Rond een uur of vier gaan we weer naar buiten om bij Diablo's een lekker hapje te eten en daarna pakken we 'The Deuce' (bus) naar het Imperial. Het optreden van Human Nature was helemaal super. Motown is echt our kind of thing....... Ik blijf erbij: qua muziek ben ik te laat geboren. Wat een show zetten die mannen neer! Mooie a-capella stukken en vlotte oldies met gelikte pasjes à la The Temptations. Echt super!

Rond half tien zijn we weer terug en gaan we maar snel proberen te slapen.... Morgen on our way to MIAMI!!!!!