Ray en Lon Honeymoon

Bienvenido a Miami!

2:30 a.m.....tring, tring..... Ik neem de telefoon op. Een stem die lijkt te behoren bij een grote, donkere man roept: 'Good morning, get out of bed. It's a beautiful day. Sleeping is overrated anyway!!' Pffffff, dat kan hij wel zo leuk brengen, maar het is toch wel heel erg vroeg. Geen tijd voor ontbijt, dat komt op het vliegveld wel.

De laatste spullen in de koffer stoppen en dan kijken of hij nog dicht kan....... Die van mij zit toch best wel vol. Hij gaat wel dicht, maar ik heb visioenen van een openspringende koffer op een lopende band

Undecided
. Daar ben ik pas gerust op als ik hem op de plaats van bestemming dicht van de band af haal, maar goed, we shall see. Buiteneen cab zoeken die ons naar McCarran airport brengt. De vriendelijke chauffeur is zo gezellig aan het kletsen dat hij ons uitstappunt voorbij rijdt, dus even een stukje terug lopen. Inchecken gaat snel, ik verbaas me erover dat er zo weinig controle is op het aantal stuks handbagage. Wat de meeste mensen allemaal bij zich hebben!!! Dan zijn wij weer enorme brave Nederlanders die zich aan de regels houden!!!!

De vlucht verloopt goed. Voor mij is hij zo voorbij, aangezien ik drie van de vier uur heb geslapen.

Wel weer even de tijd aanpassen, want we zijn weer drie zones verder, dus het is nu drie uur later dan in Vegas. Eerst maar eens op zoek naar een 'proper' lunch en gelukkig zit er een subway in de buurt van de Marriott. Na de lunch duiken we even het zwembad in en daarna gaan we actief doen in the gym.

Verder heerlijk relaxen (en zappen tussen de tig zenders hier) en ons verheugen op morgen. Vanuit ons raam hebben we zicht op de 'staart' van 1 van de cruiseschepen!!!!!

Reacties

Reacties

pannie

Miami rulesssss ja!!!!!

Ik weet nog dat ik er 2 jaar geleden was, en vanaf the airport richting hotel reed....kwamen we ook langs alle cruisschepen, wouwwww!!!!

Super dat jullie mee gaan, ik ben zooooo benieuwd hoe het is!!

Veeeeel plezier, ik ben weer aan het werk (helaas) xxxxx

ma

ik zie dat jullie het reuze naar je zin hebben denk aan jullie body met al dat lekkere eten en heel veel plezier en goed slapen hoor liefs ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba