Ray en Lon Honeymoon

“keejp pusjn guaais(keep pushing guys)”

Internet is op dit schip net zo duur als een verbinding uit het 33k6 tijdperk, toen je moest inbellen met je ratelmodem en voordat je überhaupt iets van een pagina had gezien je al 2 gulden kwijt was. Vandaar dat wij een aantal Blogs tegelijk uploaden.
Vandaag hebben wij een 'fun day at sea'. Dit betekent dat we een hele dag op zee zijn om Cozumel in Mexico te bereiken. Deze dagen worden volgepropt met allerlei activiteiten, denk aan optredens van komieken, grote shows etc etc. Dit alles wordt vermeld in een het dagkrantje van het schip, 'the Fun Times'. Alleen het vinden van deze zalen is en blijft lastig. Dit schip is zo enorm groot dat je eigenlijk zonder plattegrond niet uit de voeten kan. Ik heb dan ook namelijk voorgesteld een soort van Carnival GPS-systeem uit te vinden, zodat je zonder problemen het scheithuis kan vinden.
Het ontbijt is wederom bizar, wij snappen daarom ook dat amerikanen zelf ook op een slagschip gaan lijken. Wij houden het binnen de perken, 3 boterhammetjes en wat fruit en laten de hamburgers, gebakken bacon, roerei, worsten en gebakken aardappels achterwege. Lon heeft vandaag een ' fun day at bed' en is lekker bezig om wat slaap in te halen en haar nekkie te ontlasten.
Ik ga vandaag naar de eerste heuse spinning class at sea, het zal mij benieuwen. De klas is helemaal afgeladen en verbazingwekkend alleen maar met afro americans. Kijk die doen nog wat aan de lijn!!!! De instructeur, waar ik na twee seconde al behoorlijk mijn vraagtekens bij zet, komt uit Nieuw Zeeland, en als Les Mills-fanaat hoop ik op een super class doorspekt met RPM toestanden. Helaas, na een onverstaanbare uitleg door zijn zeer platte kiwi-accent, springt ie op zijn fiets zonder deze in te stellen. Met zijn knieen bij zijn oren fietsend, weerstand niet opdraaiend en zijn riempjes van zijn pedalen niet vast te hebben gemaakt, kraamt hij in de eerste 5 minuten ongeveer 40 keer 'keejp pusjn guaais'uit pfffff. Ik ga jullie echt niet vermoeien met de rest, deze alinea geeft een compleet beeld: HET WAS EEN RUK LES'
'S avonds zijn wij gaan eten in het Golden Olympian, dit is het restaurant waar wij zijn ingedeeld. Op de gang wordt het duidelijk dat de dress code wel erg formeel is vandaag. Iedereen in pak en galajurk, ik denk dat ik ff me om ga kleden. Na het eten hebben wij nog een show gezien ´tribute to Sammy Davis and Sinatra. En dat klonk errug lekker. Vroeg naar bed want morgen gaan we onze eerste excursie in Cozumel doen.... Truste!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba