Ray en Lon Honeymoon

"Eat my Dust"

Jiehawww, we liggen voor de kant met Cozumel aan onze voeten. Lekker tempie overigens, ik heb meteen weer een deja vu, dit voelt als de druiven en - groentekas bij mijn schoonpa. We mogen na 1 dag varen van boord en ons klaar maken voor onze eerste excursie; ATV ( all terrain vehicle) in the jungle. Van boord gaan lijkt in eerste instantie een eitje, ff de lift naar dek 0, en met de gang way aan land. Het is toch nog wel een toestandje, allerlei security gebeurtenissen voordat we de pier op mogen. Na een kleine 5 minuten lopen over de pier (de fatties doen het met een fietstransportje a 3 dollar) en slim door een tax free shop heen geleid te worden.
Weer ff of topic: ik heb net mijn vrouw gefilmd in bad, ze ligt te bubbelen en het schuim staat tot aan het plafond...
Wat we na het eerste 5 minuten propper- avontuur in de tax free shop zien, is een compleet voor de toeristen ingericht winkeldorp, waar hoofdzakelijk diamanten kunnen worden gekocht. Aan het einde van de pier staat Irvin, onze tour guide voor vandaag, te wachten. We krijgen een sticker opgeplakt (jeeeeej toeristenwalhala) en moeten een formulier invullen en ondertekenen, zodat wij de organisatie niet kunnen aanklagen na een crash met de ATV.
Na een ritje van een half uur in een busje met 5 andere lotgenoten, komen we aan in de jungle. Irvin verteld ons dat de bomen hier van de verschillende orkanen niet de kans krijgen om te groeien, vandaar het meer lijkt op een net aangeplant bosje. Na de instructie video en het verstrekken van helm, bandana en bril (mennnn dat ziet er uit, fotoos volgen nog)gaan we op pad. Hobbelige wegen, stof en rotsen komen wij onderweg tegen. Halverwege besluit ik om mijn voorganger te filmen, Lon zit zo lekker met haar kont naar achteren, dit moet vereeuwigd worden met bewegend materiaal. Na een minuut filmen kreeg ze door wat ik aan het doen was en dat zette haar aan voor wat show time. De wheelies en back spins waren niet van de lucht ?..... Op een gegeven moment stopte ze en gilde 'eat my dust'. Ze gaf een berg gas, maar had niet door dat ze in de 5e versnelling stond en de motor bijna afsloeg wahahahah. Het was een leuke tour, maar ik heb het meest genoten van mijn eigen crosservrouw....
We zagen er niet uit en stapte als twee mijnwerkers in de bus. Ik weet zeker dat de chauffeur een dik uur is bezig geweest om zijn Mexicaanse chevrolet uit te baggeren.
Na een heerlijke douche en lunch op de boot, zijn we terug aan wal gegaan om wat inkopen te doen. We werden na 10 minuten helemaal gek van alle uitbaters die je bijna letterlijk hun winkel introkken. Dit hadden we snel gezien, en na wat inkopen in de plaatselijke mexicaanse walmart zijn we weer terug richting het schip gegaan. Ik moest natuurlijk ff een tequila en corona scoren, je bent per slot van rekening niet voor niets in Mexico. 's Avonds zijn wij nog naar een stand up comedian Mark Simmons gaan kijken. Hij was erg lachen!!!
Beste lieve lezers, het zal wel weer tot zaterdag duren eer jullie weer wat blogjes kunnen lezen. Wij zullen zodra wij weer terug in Florida zijn ons blog updaten. Xx van ons

Reacties

Reacties

pannie en brownie

Hoooooooiiiiiii bouwvarkens hahahaha.

Lekkere stofnestjes van ons hahaha.

Wat hebben we weer zitten lachen om jullie verhalen, vooral met je gps naar het scheithuis ;-)
Klinkt allemaal weer erg goed!

Tuttie a.k.a nigger was ook weer terug uit turkey en zorgt vandaag en morgen voor de kitties omdat ik het heen en weer rijden ff zat was en ik ook nog eens met m'n diensten zat, dus tuttie is nu 2 dagen voor die terroristjes aan het zorgen.

Omdat wij ook wel toe waren aan een langere vakantie dan de 8 dagen die we geboekt hadden, heb ik vandaag onze reis omgeboekt naar 15 dagen ;-)
Jeeeeeeeeeje!!! helemaal zin in.

Poepie's have fun daar tussen de vetkleppen en vreterijen ;) enjoy!!!

xxxx van ons

Rosalie

Haha, klinkt als een leuke vakantie. Veel plezier nog!

Eva

Geniet ervan lieverds!

René

Als je terug bent, hebben we er een tweede Jan Hanzen bij!!!!!
Nog HEEEEEEL VEEEEEEL PLEZIER SAMEN.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba