Ray en Lon Honeymoon

Relax

Onze laatste ‘fun day at sea'! Er wordt van alles gedaan om ons bezig te houden. Er wordt bingo met een grote geldprijs gespeeld en er zijn loterijen.
Uiteraard zijn ze al bezig met morgen: debarkation day. Er wordt 24 per dag op tv uitgelegd en via de speakers omgeroepen wat je moet doen morgen. We moeten zorgen dat onze koffers voor 11 uur 's avonds op de gang staan met het juiste label eraan. Dan mogen we morgen als eerste groep van de boot af en staat onze bagage bij de uitgang op de lopende band. Maar goed, dat is morgen, nu nog genieten van onze rustige dag.
Na een ontbijtje gaan we lekker sporten en daarna lopen we nog wat over het schip. Na de douche en wat keutelen is het al weer tijd voor de lunch. Als toetje hebben ze vandaag chocolade extravaganza!! Ik vraag met erg af wat dat inhoudt, maar daar kom ik snel achter als ik langs de enorme rij loop. Het is een ENORM buffet van allerlei dingen die met chocola te maken hebben: taart, fondue, brownies: noem het maar op. Het voordeel hiervan, is dat het bij de andere buffetten best wel stil is. Na de lunch willen we gaan midgetgolfen op het achterdek, maar dat idee is niet orgineel: het is te druk en daarnaast ook wel erg warm!
Dus doen we een rondje dek en kan Ray nog even kijken naar de MAERSK boot die ons al vanaf vanochtend volgt. Die gaat ongetwijfeld mee naar Miami om daar in de haven gelost/ geladen te worden. Vanochtend was dat schip nog ver weg, maar nu is hij onze kant op gekomen, omdat wij de diepe koers varen (op de televisie in de kamer kunnen we precies volgen waar we varen en daar zijn ook de diepe/ ondiepe stukken weergegeven, leuk om bij te houden).
's Avonds kijken we naar de nieuwe comedians die in Jamaica bij ons aan boord zijn gekomen. Er zit een buikspreker bij. Het is geen Jeffafaaaaaaa (peanut) Dunham, maar het is wel heel erg knap wat hij doet. Voor het naar bed gaan genieten we nog even van ons balkonnetje en van de bijzondere week. Tijd voor een nieuwe week met nieuwe ervaringen!

Hamba