Ray en Lon Honeymoon

“We hebben er de FORCE niet meer voor”

Ik moet en zal vandaag naar Hollywood Studios (HWS) gaan wat het is Star Wars-weekend en tevens is hier ook de gay-week begonnen :-S, dus mijn lol kan niet op. Het feit dat het zondag is, Memorial Weekend en zo'n 35 graden kan mij niet deren. Ik heb een doel en een missie en mijn lieve vrouw begrijpt mij volkomen, snapt alleen helemaal niks van die sci-fi hype. We zijn redelijk op tijd uit de veren en komen rond 9 uur in HWS aan. Ehmmmm, tis best wel druk!!!!! Als eerste lopen we naar de tower of terror en ik kan eigenlijk zo in. Zo doen we nog een paar attracties en komen een aantal Star Wars figuren tegen. Rond 12 uur is het echt niet meer te harden, we zitten rond de 100 fahrenheit, zo'n 36 graden en DRUK, niet te 'filmen'..... We kijken elkaar aan en met het gegeven dat we nog 4 dagen naar alle parken kunnen, besluiten we Joda te laten voor wat het is, zwaaien nog ff naar Darth Vader en zweten het park uit. We hebben er gewoon de Force niet meer voor. We zoeken de koelte op in de Florida Mall en gaan op kledingjacht. Kopen wat leuke dingetjes en gaan huiswaarts om een lekkere gezonde hap te nuttigen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba