Ray en Lon Honeymoon

Memorial day

Vandaag zijn de Amerikanen vrij i.v.m. Memorial Day, dus Disney is lijkt niet zo'n heel goed idee. Daarom gaan we vandaag lekker shoppen. We hebben al wat adressen opgezocht voor de grote malls met de winkels waar we graag naartoe willen.
Bij de parkeerplaats blijkt al dat er meer op het idee gekomen zijn. Er zijn echt tig parkeerplaatsen en ze zijn allemaal bezet. Er rijden mensen rondjes op jacht naar mensen die hun inkopen al binnen hebben en weg gaan. Dat belooft niet veel goeds. Elk stukje gras naast de parkeerplaatsen dat vrij is en groot genoeg, is ook al bezet. Na een ronde om de hele mall heen, vinden we nog een plekje vlak bij een boom.
Gelukkig is het allemaal groot genoeg om tijdens het winkelen niet echt last te hebben van de menigte. Alle mensen zijn verdeeld over de winkels. Eerst stevenen we op Esprit af en daar sla ik al een flinke slag. Mijn kledingadviseur krijgt een stoel en zit bij de kleedhokjes de shopping guide te lezen. De andere vrouwen in de kleedhokjes zijn ook blij met hem.
Tijdens het verdere winkelen wil Ray toch graag de auto op een normale plaats zetten en gelukkig vinden we die dan ook vlakbij. We zijn nu bij het winkelcentrum aan de International Drive en in de guide zag Ray dat een ander winkelcentrum ook vlakbij de Int. Drive is. Wij gaan dus lopend op zoek naar het tweede centrum, omdat dat daar andere winkels zijn die we interessant vinden. Na een enorme wandeling in 35 graden, waarbij we echt oververhit raken, komen we tot de conclusie dat het toch wel ergens anders moet zijn. Gelukkig zijn we allebei echt helemaal niet eigenwijs, dus info vragen: dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Van twee jaar geleden weten we namelijk nog dat de Int Drive echt mega-lang is. Genoeg dus voor vandaag.
Op de terugweg kijken we nog even bij het zwembad en de fitnessruimte dat bij ons appartement hoort. Na de heerlijke maaltijd van normaal aardappeltjes, groente en vlees gaat na een wijntje hier het licht al snel uit...... (ik ben niet zoveel gewend hihi).

Hamba