Ray en Lon Honeymoon

Epcot

Gisteren was een lange dag, dus nu slapen we een beetje uit en gaan daarna naar Epcot. Dit is een meer futuristisch park wat niet echt logisch in elkaar zit. Dan loop je leuk een kant op en dan blijkt dat je helemaal niet verder kan. Dit park is meer gericht op het leerzame. Van elke attractie kan je wel wat leren. We beginnen bij een boottocht waar we dingen zien over planten kweken e.d. Het wordt wel op een leuke manier gebracht. Hier hebben wij zeker ook nog wat van opgestoken.
Dan is het Nemotijd. Vóór deze attractie staan 3 (nep) meeuwen en 1x raden wat ze roepen!! Binnenin kan je ook praten met Crush de schildpad. Duuuddeeee! Dan denk je in eerste instantie dat je naar een film gaat kijken die al helemaal voor geprogrammeerd is en waar het publiek dan op gaat reageren, maar dat is dus niet zo. Je ziet Crush op het scherm en hij reageert echt op de mensen in het publiek; er is echt sprake van interactie. We vragen ons af hoe ze dat toch voor elkaar krijgen, gisteren in magic kingdom zagen we bij Monsters inc. ook al zoiets.
In het midden van het park ligt een heel groot meer, waar omheen allerlei verschillende gebouwen uit allerlei landen staan. Zo hebben ze een gedeelte van Japan, Duitsland, Engeland, Canada en ga zo maar door. Elk stukje land met zijn eigen winkels, gebouwen en kenmerken.

We hebben nog een fast pass voor Soarin' waar we op moeten wachten. We lopen dus een ‘snelle' ronde rond het meer. De moeheid slaat toch wel weer een beetje toe. In de rij bij Soarin' voel ik me wat minder. Ik stap uit de rij en wacht op een bankje op mijn mannetje. Ondertussen hoor ik van alle mensen die eruit komen dat het heel mooi is. Ray geeft ook aan dat ik echt wat gemist heb, maar ik vind het wel goed zo.
We gaan terug naar ons appartement. Eigenlijk is het de bedoeling dat we morgen naar Animal Kingdom, het vierde Disneypark gaan. Aangezien we morgen ook het appartement uit moeten, besluiten we om dat park over te slaan. Dan kunnen we nu dus lekker chillen en morgenochtend op het gemak onze spullen inpakken.

Polly Bear

still having fun hee ...big kissis and a wet hughhuh

Hamba