Ray en Lon Honeymoon

Spooky Lon

Lon heeft niet zo lekker geslapen, eens te meer blijkt dat gefortuneerde mensen 'varkens' zijn en herrie maken voor 10.
Op naar Old Town Saint Augustine.... De amerkanen zeggen dat dit het oudste stadje is in Amerika en hier de spanjaard Ponce Leon als eerste hier voet aan land heeft gezet. Het stadje is inderdaad uit het jaar nul, en ziet er erg old skool uit. Mooie oude gebouwen en leuke straatjes. We maken wat fotoos, eten bij de plaatselijke fransman een 'Petit dejeneur' waar mijn kaken van het te harde broodje nog pijn van doen en doen wat inkopen. Alleen de mega leuke UGGS waren helaas niet in mijn vrouw haar maat, met een pruil lip als gevolg. Zelf heb ik een paar Hans Kazan trucjes gekocht, dus berg jullie maar voor de komende maanden, de optredens volgen snel!!!!
We rijden langs Daytona en vervolgen onze weg naar Cape Canaveral waar we twee nachten verblijven in het Radisson. Een heerlijk kamer zo aan het zwembad, en daar hebben we ook dankbaar gebruik van gemaakt hebben.
's Avonds gaan we eten bij Slow en Low BBQ and grill. Hier schijnen ze de lekkerste baby back ribs te hebben, nou daar hebben ze niet te veel over gezegd. Lon rijdt terug en merkt bij haar eerste afslag op dat de tegemoetkomende autos wel heel raar op de weg rijden, ojee one way street we zijn aan spookrijden. Na een haarscherpe manoeuvre van mijn eigen Spooky, en luid getoeter van de aanstormende automobilisten komt het allemaal goed. Spooky Lon moest wel even van de schrik bekomen.
Na een ontbijtje te hebben gekocht (crackers en kaas spread) bij de Publix, storten we heerlijk in slaap.

Rosalie

Geluk bij een ongeluk dat die Uggs waren uitverkocht ;-) (Uggs tegenstander ;-))

Hamba